Verkkokaupan toimitus- ja maksuehdot

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Käsitellen, y-tunnus 2641120-3. Omistaja Marika Uunonen.

Verkkokauppa myy tuotteita vain Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.


Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.kasitellen.fi ostoskorin kautta.

Tuotteet säilyvät ostoskorissa pari viikkoa, varausaika on 1 tunti. Välimuistin nollaus tyhjentää korin. Kirjautuneella asiakkaalla on myös käytössä toivelista, johon tuotteita saa muistiin.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Asiakas vastaa yhteystietojen oikeellisuudesta. Mikäli paketti ohjautuu väärään paikkaan väärin syötetyn postinumeron tai puhelinnumeron takia, kulut paketin uudelleen lähetyksestä peritään asiakkaalta. On siis tärkeää tarkistaa tiedot.

HUOM! Tuotekuviin on vaikea vangita oikea värisävy ja eri laitteet voivat toistaa värit asetuksista riippuen erilaisina. Väri saattaa siis luonnossa näyttää hiukan erilaiselta kuin kuvassa. 


Toimitusaika

Tuotteet postitetaan yleensä 1 - 3 arkipäivässä. Otathan yhteyttä, jos tilauksella on kiire. 

Postin kulku kestää yleensä 1-7 arkipäivää. Toimitustavoista noutopistepaketti on hidas, toimitusaika on usein viikon tai ylikin.

Poikkeuksellisista toimitusajoista on tiedote verkkokaupan etusivulla.

Jos tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan, otan yhteyttä viipymättä.


Toimituskulut


Toimitustapa
Toimitusaika, arvio
DB Schenker noutopistepaketti
1-3 arkipäivää
Pikkupaketti, jaetaan kirjepostin mukana kotiin. Sisältää seurannan.
2-5 arkipäivää
Postipaketti tai pakettiautomaatti
1-3 arkipäivää
Kotipaketti
1-3 arkipäivää



Yli 100 euron toimitukset postikuluitta (ei koske kotipakettia)

Mikäli asiakkaalla on useita tilauksia, yhdistetään ne pääsääntöisesti yhdeksi lähetykseksi. Mahdolliset ylimääräiset postikulut hyvitetään alennuskoodilla Käsitellen-verkkokauppaan. Vaihtoehtoisesti summan voi hyvittää, mutta siitä vähennetään maksupalvelun perimät kulut. Mikäli jotain unohtui tilauksesta, voi käyttää toimitustapana Lisätilausta (ei postikulua).


Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Checkout. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.

Lisätietoa maksutavoista: https://checkout.fi/verkkokauppiaalle/maksuehdot/


Palautukset

Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen/tuotteiden vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa. Palautettavat tuotteet on pakattava huolellisesti, jotta ne eivät vaurioidu kuljetuksessa. 

Käyttämättömänä palautettujen tuotteiden ostohinta hyvitetään täysimääräisenä. Mikäli tilauksen arvo palautuksen jälkeen on alle 100 €, ei postikuluttomuuden ehto enää täyty ja kauppiaalla on oikeus vähentää palautettavasta summasta postikulut. Verkkokaupalla on oikeus periä tavaran arvon alenemista vastaava summa, jos tavara on olennaisesti muuttunut, vähentynyt tai vaurioitunut palautettaessa.

Noutamatta jätetty paketti ei ole palautus. Noutamattomista lähetyksistä vähennetään sekä lähetys- että palautuskulut.

Palautus- ja kuljetuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla.

Ota AINA yhteys myyjään (kasitellen@gmail.com) sopiaksesi palautuksen yksityiskohdista ENNEN palautusta.

MUISTA PYYTÄÄ KUITTI PALAUTUKSESTASI! Jos paketti katoaa matkalla lähetys on Postin tai Matkahuollon vastuulla ja sinulla on näyttää dokumentti asiakaspalautuksestasi.


Tilauksen peruutus

Mikäli asiakas peruu tilauksen, jota ei vielä ole ehditty toimittaa, vähennetään hyvitettävästä summasta maksupalvelun perimät kulut.


Vialliset tuotteet, virheelliset toimitukset

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Kauppias korvaa väärän, viallisen tai rikkoutuneen tuotteen palautuskustannukset. Ota AINA yhteys myyjään (kasitellen@gmail.com) sopiaksesi palautuksen yksityiskohdista ENNEN palautusta.

Virheellisissä toimituksissa kauppias pyrkii lähettämään oikean tai korvaavan tuotteen mahdollisimman pian. 

MUISTA PYYTÄÄ KUITTI PALAUTUKSESTASI! Jos paketti katoaa matkalla lähetys on Postin tai Matkahuollon vastuulla ja sinulla on näyttää dokumentti asiakaspalautuksestasi.


Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Käsitellen käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

Käsitellen sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.


Sivustolla käytetään evästeitä sen takaamiseksi, että palvelu on turvallinen, tehokas ja käyttäjäystävällinen.

Eväste (cookies) on sivuston pieni, käyttäjän omalle tietokoneelle lähetettävä ja siellä säilytettävä tekstitiedosto. Evästeet eivät vahingoita käyttäjien tietokoneita tai tiedostoja.

Evästeet on mahdollista ottaa pois käytöstä. Poistaminen tapahtuu selaimen asetuksista. Katso tarkemmin:

Internet Explorer: http://windows.microsoft.com/fi-fi/internet-explorer/delete-manage-cookies#ie

Firefox: https://support.mozilla.org/fi/kb/poista-evasteet-poistaaksesi-verkkosivujen-tietoja

Jos toiminto kytketään pois, on hyvä ottaa huomioon, että evästeet voivat olla tarpeellisia joidenkin palveluiden asianmukaiselle toimimiselle (esim. ostoskori).